Sitemizde şuan toplam 1466 film bulunmaktadır.

The Vampire Diaries 1.Sezon Full Türkçe Altyazılı 720p izle

135


Açıklama (imdb 8.1) Ailelerini dört ay önce bir trafik kazasında kaybetmiş olan 17 yaşındaki Elena ve 15 yaşındaki kardeşi Jeremy, yaşadıkları acı sonrası hayatlarına devam etmeye çalışmaktadırlar. Elena çevresinde her zaman güzelliği ve başarılı bir öğrenci olmasıyla ön planda olmuştur. Yaşadığı acıyı dış dünyadan saklama çabasındadır. İki vampir kardeşten Stefan ve Damon‘ın kasabaya gelmesiyle, Elena’yla Stefan hemen birbirlerine karşı ilgi duymaya başlarlar. Dizi hakkındaki görüşlerinizi lütfen bildirin.

BÜTÜN SEZONLARI 720p HD Kalitededir. İyi Seyirler…


107.532
FILM BILGILERI 4 sene önce eklendi
The Vampire Diaries 1.Sezon Full Türkçe Altyazılı 720p izle

Tür: Yabancı Diziler

Yapım: 2009 - ABD

IMDB Puanı: 8.1

Yönetmen: Marcos Siega

Oyuncular: Nina Dobrev, Paul Wesley, Sean Faris, Arielle Kebbel, Steven R. Mcqueen

Etiketler: , , , , ,

Ekleyen:

@Cemcir
YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“The Vampire Diaries 1.Sezon Full Türkçe Altyazılı 720p izle” filminde 23 Yorum bulunuyor.
  1. azMAN - 4 sene önce demiş ki:

    bu tüp yabancı diziler gerçekten güzel ama sadece alt yazı ile yetinmekte kötü tr dublaj bulmak neredeyse imkansız tabi üzerinden 5 6 sene geçmeden

    • Cemcir - 4 sene önce demiş ki:

      haklısın kardeşim ama seninde dedigin gibi türkiyede gösterime girmiyor bazı yabancı diziler bu yüzden kimsenin dikkatini çekmiyor milletin izlemesine önem vermiyorlar. Buna dizileri çevirenlerin geri kafalılıgı desek daha doğru olucaktır. Ama altyazılı izlemenin tadıda bir başka oluyor tüm dikkatinizi veriyorsunuz ve sanki kitap okurmuş gibi oluyor sizi iyice bağlıyor.

  2. sacid - 4 sene önce demiş ki:

    bugün 8 bölümünü art arda izledim çookkkk güzeell

  3. sacid - 4 sene önce demiş ki:

    bu ne ya herkes vampir

  4. melike - 3 sene önce demiş ki:

    çok gözel <3

  5. EDA - 3 sene önce demiş ki:

    SALAK STEFAN NEDEN İNSAN KANI İÇİYOR ??????

  6. EDA - 3 sene önce demiş ki:

    salak stefan neden insan kanı içiyo

  7. EDA - 3 sene önce demiş ki:

    stefan gerçek hayatta evliymiş damon ve elena çıkıyolarmış

  8. asdfg - 3 sene önce demiş ki:

    inanmıyoruumm 5.sezon çıkmış yaa :)) damon ölsün yaa salak şey !

  9. ea - 3 sene önce demiş ki:

    1. sezon 13. bölüm açılmıyor

  10. horrorstupid - 3 sene önce demiş ki:

    kesinlikle izleyin şiddetle tavsiye ederimm mükemmel 😀 Olanlara şaşırabilirsinizz şook 😀

  11. Enda - 3 sene önce demiş ki:

    Ya demon çok tatlı lanet olsun ya keşke gerçekte de vampirler olsaydı biliyorum bunu okuyanlar dalga geçicek benimle ama eğer demon kadar tatlı olacaklarsa ben kanımın içilmesine rağzıyım

  12. berk - 3 sene önce demiş ki:

    bağımlılık yapıyor her bölüm ayrı bir tat güzellik bende sacid e katılıyorum altyazı olması tüm dikkati vermemizi sağlıyor kitap okumayan insanlar olarak bi nevi okumuş kadar oluyoruz ve gerçekten çok kalite bir yapıt .

  13. mert - 3 sene önce demiş ki:

    gerçek hayatta varlar zaten ama ölü degiller yaşıyorlar ve kan içme istegi bir hastalıkmış, yani filmlerdekiş gibi süper degiller malesef google araştırın

  14. Gizemli - 3 sene önce demiş ki:

    Burdan izlemeye başladım ve bu siteden çok memnundum taki bölümleriniz yarıda kesilene kadar buyüzden site çok yetersiz ve bu beni cidden sinirlendiriyor el atın lütfen yoksa bu siteye ne birdaha gireceğim nede önereceğim..

  15. mehmet - 3 sene önce demiş ki:

    13. bölümde sorun var halledebilir misiniz ?

  16. mehmet - 3 sene önce demiş ki:

    20. bölümün 25. dk dan sonrası yok bilginize…

  17. asena - 3 sene önce demiş ki:

    Ya allah askina biri nasil uye olcagiimi spylesin

  18. hira - 3 sene önce demiş ki:

    süper bir dizi hastasıyım

  19. mustafa - 3 sene önce demiş ki:

    bolumler calismiyor

  20. haylperes - 3 sene önce demiş ki:

    Bölüm ler çalışmıyo admin bi ilgiln artık şunlaya lütven en azından 3.bölümver sonrasıyla ilgilen

  21. mehmet - 2 sene önce demiş ki:

    güzel ama 1 bölüm seyrettim tr duplaj yoksa tadı yok

  22. Ezgi tygr - 2 sene önce demiş ki:

    açılmıyo